0636013680 klantenservice
Betaalbare gouden sieraden
Betaal in delen
Showroom in Rotterdam
Pakketje gemist, wat nu!?

Pakketje gemist, wat nu!?

Geen paniek ;) Op deze pagina leggen we alles uit wat je moet doen als de bezorging van jouw pakketje niet helemaal vlekkeloos verloopt.

Onze vervoerder

Wij vervoeren onze pakketten standaard met Mikropakket. Mikropakket is een bedrijf gespecialiseerd in het vervoeren van waardevolle pakketten. Onze sieraden zijn erg waardevol vandaar de keus voor Mikropakket. Als klant ontvang je een track & trace code met een tijdvak. Dit tijdvak is vrij ruim genomen (vaak 3 uur). Dit is met opzet; aangezien onze vervoerder waardevolle spullen vervoerd, is uit veiligheidsoogpunt gekozen voor een ruime tijdsindicatie. Dit tijdvak is niet bindend. In sommige gevallen komt onze chauffeur later of eerder dan in het tijdvak aangegeven is. Er moet altijd iemand thuis zijn om het pakketje in ontvangst te nemen. Ook dient er getekend te worden voor ontvangst. Dit hoeft niet in definitie de persoon te zijn die het pakketje besteld heeft; het mag ook een familielid of een ander persoon die aanwezig is op het adres zijn.

Helaas, pakketje gemist

Als onze chauffeur het pakketje probeert te leveren maar helaas niemand aantreft, ontvang je een briefje in de brievenbus. Op dit briefje staat een speciale MN-code. Met deze code kun je zelf via de website van Mikropakket (https://www.mikropakket.nl/niet-thuis) een nieuwe afleverafspraak inplannen. Let op: doe je dit voor 17:00 uur, dan kan je de nieuwe afspraak inplannen voor de volgende dag. Doe je dit na 17:00 uur dan kan je een afspraak inplannen vanaf overmorgen. Geen briefje ontvangen? Geef dan de klantenservice van Mikropakket (030-2209011) even een belletje. In combinatie met je pakketnummer, deze vind je in de email met traceer informatie (vaak beginnend met 421680), kun je ook telefonisch een nieuwe afspraak inplannen.

Ik was alleen vandaag thuis, wat nu?

Het kan soms voor komen dat onze vervoerder niet levert op de afgesproken dag. Dit gebeurt altijd met een reden. Het kan zijn dat de chauffeur pech heeft, er door file een flinke vertraging is ontstaan bij de afleverronde of dat de chauffeur het adres niet kan vinden. Helaas zijn dit onvoorziene omstandigheden waar wij als verzender van het pakket geen invloed op hebben. Als er de rest van de week niemand aanwezig is op het adres om het pakketje aan te nemen, is het ook mogelijk om het afleveradres te wijzigen. Dit kun jij als klant alleen niet zelf doen. Dit moet de afzender van het pakket, wij dus, doen. Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice per mail ([email protected]) of per WhatsApp (06-36013680).

Toch nog vragen?

Mocht je er onverhoopt toch niet uit komen, dan kan je altijd onze klantenservice een berichtje sturen. Zij zitten dagelijks tot 22:00 uur voor je klaar voor als je vragen.

Veel plezier met je aankoop van de Goud Winkel! Wij zien jullie graag nog een keer terug in onze fysieke (Hooidrift 142, Rotterdam west) & online winkel.

De Goud Winkel 5 / 5 - 40 Reviews @ Webwinkelkeur
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »