0636013680 klantenservice
Betaalbare gouden sieraden
Betaal in delen
Showroom in Rotterdam
Verzenden/retourneren & klachten

Verzenden/retourneren & klachten

Jouw waardevolle sieraden: Veilig verzonden, met extra zorg

Of het nu gaat om een speciale gelegenheid of gewoon omdat je jezelf wilt verwennen, het ontvangen van gouden sieraden is altijd een opwindend moment. Bij De Goud Winkel begrijpen we hoe belangrijk deze kostbare items voor je zijn. Daarom willen we ervoor zorgen dat je sieraden veilig en in perfecte staat bij je terechtkomen.

Wanneer je bij ons bestelt, behandelen we de verzending van gouden sieraden als een waardetransport in plaats van gewone post. Waarom? Omdat we er zeker van willen zijn dat je sieraden met de grootst mogelijke zorg worden behandeld tijdens het hele verzendproces. We werken samen met gespecialiseerde vervoerders die zich toeleggen op het vervoeren van waardevolle en kostbare items.

Deze gespecialiseerde vervoerders beschikken over beveiligde voertuigen en hanteren strikte protocollen om ervoor te zorgen dat je sieraden goed beschermd zijn tijdens het transport. Dit betekent dat je sieraden op een veilige en betrouwbare manier van ons naar jou worden verzonden. We begrijpen dat je je sieraden in perfecte staat wilt ontvangen en daarom doen we er alles aan om dat te realiseren.

Het waardevolle transportproces is echter complex en daarom kunnen we geen specifieke tijdsindicatie aangeven voor de verzending van je sieraden. We willen er namelijk absoluut zeker van zijn dat je sieraden op de veiligste manier worden vervoerd, zelfs als dit betekent dat de bezorging iets langer kan duren dan normale postzendingen.

Maar maak je geen zorgen! Zodra je pakketje is verzonden, ontvang je van ons de Track & Trace-informatie. Hiermee kun je de voortgang van je verzending in realtime volgen. Op die manier ben je altijd op de hoogte van waar je waardevolle sieraden zich bevinden.

We begrijpen dat je het liefst zo snel mogelijk je sieraden in handen wilt hebben. Wees gerust, we doen ons uiterste best om de verzending zo spoedig mogelijk te laten verlopen. Jouw tevredenheid is voor ons van het grootste belang.

De kosten voor het verzenden van jouw pakketje zijn boven een aankoopbedrag van €200 gratis. Onder de €200 bedragen de verzendkosten binnen Nederland €10 en binnen België €16,80. 

Mocht je nog vragen hebben over de verzending van je gouden sieraden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons vriendelijke klantenserviceteam staat altijd voor je klaar om je te helpen en eventuele zorgen weg te nemen.

Bij De Goud Winkel is het ons doel om je de best mogelijke winkelervaring te bieden, vanaf het moment dat je je bestelling plaatst tot het moment dat je je kostbare sieraden ontvangt. We waarderen je vertrouwen in ons en kijken ernaar uit om je te verblijden met je schitterende gouden sieraden!

 

Is het veilig om gouden sieraden te verzenden?

Wij krijgen geregeld deze vraag van onze klanten, daarom hebben wij een kort filmpje gegeven waarin we wat dieper ingaan op dit onderwerp.

Verzending

Afhankelijk van de dag en het tijdstip waarop je je bestelling hebt geplaatst, wordt het pakketje bezorgd door onze waardetransporteur. Omdat het om waardevolle goederen gaat, kan de bezorging en service afwijken van datgene wat je gewend bent van traditionele vervoerders. 

Een bestelling geplaatst op werkdagen voor 12:00 uur (dinsdag t/m vrijdag) wordt binnen 48 uur geleverd. Bestellingen in het weekend worden op zijn vroegst woensdag geleverd met een uitloop naar donderdag. 

Bezorgtijden worden bewust niet exact aangegeven uit veiligheidsoverwegingen om zodoende de veiligheid van onze chauffeurs te kunnen waarborgen. 

Retourneren

Uitleg herroepingsrecht

“U heeft het recht uw bestelling/aankoop tot 14 dagen na ontvangst/aanschaf zonder opgave van reden te annuleren/retourneren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.  Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected] Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

Producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat (evenals custom made sieraden) volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Vergeet niet dat u eerst contact met ons op moet nemen alvorens u uw aankoop retour zendt. Wij zullen u dan instructies sturen hoe u uw aankoop het beste kunt retourneren.  

Wij raden u aan uw retour aangetekend en indien van toepassing (extra) verzekerd te verzenden. 

Zodra het pakketje in goede orde is ontvangen door ons zullen wij uiterlijk binnen 14 dagen overgaan tot terugbetaling van de aankoopprijs. 

Uiteraard is het ook mogelijk om uw aankoop te retourneren in onze winkel.

Let op; Indien je besluit een andere verzendmethode te kiezen zijn de risico's geheel voor eigen rekening. In het geval van vermissing en of beschadiging zullen wij niet overgaan tot terugbetaling van de aankoopprijs. 

Ons retouradres is:

Hooidrift bv
Hooidrift 142
3023 KW Rotterdam

(Gelieve niet De Goud Winkel te vermelden op het pakketje om niet te nadruk te leggen op het feit dat er kostbaarheden in het pakket zitten)

Zodra je pakketje in goede orde (en in de originele verpakking) is ontvangen door ons zullen wij uiterlijk binnen 14 werkdagen overgaan tot terugbetaling van de aankoopprijs.  Uiteraard is het ook altijd mogelijk om je aankoop, zonder extra kosten, persoonlijk te retourneren in onze winkel.

Heb je nog vragen ? Neem dan even contact met ons op! 

Je kunt ons bereiken op Whatsapp op het nummer 0636013680.

 

Klachten

"We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

De Goud Winkel 5 / 5 - 40 Reviews @ Webwinkelkeur
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »