0636013680 klantenservice
Betaalbare gouden sieraden
Betaal in delen
Showroom in Rotterdam
Verzenden/retourneren & klachten

Verzenden/retourneren & klachten

Jouw waardevolle sieraden veilig en vertrouwd verzonden.

Of het nu gaat om een speciale gelegenheid of gewoon omdat je jezelf wilt verwennen, het ontvangen van gouden sieraden is altijd een opwindend moment. Bij De Goud Winkel begrijpen we hoe belangrijk deze kostbare items voor je zijn. 

Wij behandelen de verzending van gouden sieraden als waardetransport. Dit omdat we willen dat je je bestelling in perfecte staat ontvangt en er daarom zeker van willen zijn dat je bestelling met de grootst mogelijke zorg wordt behandeld tijdens het gehele verzendproces.

Wij werken samen met PostNL. Zij beschikken over beveiligde voertuigen en hanteren strikte protocollen om ervoor te zorgen dat je bestelling goed beschermd is tijdens het transport.

Wij verzenden pakketjes op dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag. Dit betekent dat wij vrijwel alle dagen in de week leveren, met uitzondering van de zondag en dinsdag. Zodra je pakketje klaar is voor verzending, ontvang je van ons de track & trace code. Hiermee kun je de voortgang van de zending volgen. Voor het optimale resultaat, adviseren wij de PostNL app te installeren. Met deze app ben je online op de hoogte van de meest actuele status van je pakketje en kun je je bezorgvoorkeuren opgeven.

De verzendkosten van een pakketje binnen Nederland zijn €12,50 en gratis bij een aankoopbedrag vanaf €250,-. De verzendkosten van een pakketje naar België zijn €21,89 en gratis bij een aankoopbedrag vanaf €500,-. 

Neem voor informatie over verzendkosten van pakketjes die verzonden moeten worden buiten de Benelux contact op met onze klantenservice.

Indien je nog vragen hebt over de verzending van je bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons vriendelijke klantenserviceteam staat altijd voor je klaar om je te helpen en eventuele zorgen weg te nemen.

Bij De GoudWinkel is het ons doel om je de best mogelijke winkelervaring te bieden, vanaf het moment dat je je bestelling plaatst tot het moment dat je je kostbare sieraden ontvangt. We waarderen je vertrouwen in ons en kijken ernaar uit om je te verblijden met je schitterende gouden of zilveren sieraden!

Is het veilig om gouden sieraden te verzenden?

Wij krijgen geregeld deze vraag van onze klanten, daarom hebben wij een kort filmpje gegeven waarin we wat dieper ingaan op dit onderwerp.

Retourneren

Uitleg herroepingsrecht

“U heeft het recht uw bestelling/aankoop tot 14 dagen na ontvangst/aanschaf zonder opgave van reden te annuleren/retourneren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.  Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected] Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

Producten die u via deze webwinkel koopt en custom-made of handmade zijn, worden volgens de door u ingevoerde specificaties gemaakt. Het herroepingsrecht is op deze producten dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Als u twijfelt of het herroepingsrecht wel of niet van toepassing is in uw situatie, kunt u het beste even contact opnemen met onze klantenservice. 

Bent u verder binnen de 14 dagen bedenk-termijn en is het geen custom-made sieraad? Dan hoeft u geen contact op te nemen met de klantenservice, maar kan u deze direct op onderstaande wijze retourneren. U hoeft online niet de producten via uw account zelf te retourneren. Dit doen de medewerkers van De Goud Winkel om het administratief overzichtelijk te houden. 

Wij raden u aan uw retour aangetekend en indien van toepassing (extra) verzekerd te verzenden. 

Zodra het pakketje in goede orde is ontvangen door ons zullen wij uiterlijk binnen 14 dagen overgaan tot terugbetaling van de aankoopprijs. 

Uiteraard is het ook mogelijk om uw aankoop te retourneren in onze winkel.

Let op; Indien je besluit een andere verzendmethode te kiezen zijn de risico's geheel voor eigen rekening. In het geval van vermissing en of beschadiging zullen wij niet overgaan tot terugbetaling van de aankoopprijs. 

Ons retouradres is:

Hooidrift bv
Hooidrift 142
3023 KW Rotterdam

(Gelieve niet De Goud Winkel te vermelden op het pakketje om niet te nadruk te leggen op het feit dat er kostbaarheden in het pakket zitten)

Zodra je pakketje in goede orde (en in de originele verpakking) is ontvangen door ons zullen wij uiterlijk binnen 14 werkdagen overgaan tot terugbetaling van de aankoopprijs.  Uiteraard is het ook altijd mogelijk om je aankoop, zonder extra kosten, persoonlijk te retourneren in onze winkel.

Heb je nog vragen ? Neem dan even contact met ons op! 

Je kunt ons bereiken op Whatsapp op het nummer 0636013680.

Aangetekend retourneren, hoe werkt dat?

Het komt wel eens voor dat je een pakketje om wat voor reden dan ook moet retourneren naar ons. Aangezien onze bestellingen altijd waardevol zijn, adviseren wij altijd om het pakket aangetekend terug te sturen naar ons. Op deze pagina laten we je zien hoe je dit gemakkelijk kunt doen en welke stappen je moet volgen.

Stap 1: Verpak het pakketje

Voordat je begint met het aangetekend terugsturen van je pakketje, is het belangrijk om het goed te verpakken. Zorg ervoor dat het pakketje stevig is verpakt in een geschikte doos en dat het goed beschermd is tegen eventuele schokken tijdens het transport. Plaats de inhoud van het pakketje in het midden en vul (indien nodig) de ruimte rondom op met opvulmateriaal, zoals bubbeltjesplastic of verfrommeld papier. Sluit de doos goed af met stevig tape. Heb je onze verzenddoos nog? Perfect. Plaats de sieraden in het doosje en zorg dat de verzenddoos goed dichtgeplakt wordt. Zorg ervoor dat er altijd een briefje in het pakket zit met jouw contactgegevens. Stuur je iets retour? Vul dan de retourreden in achter op de factuur en zorg ervoor dat je de factuur mee stuurt.

Stap 2: Bezoek de website van PostNL

Ga naar de officiële website van PostNL (https://www.postnl.nl/versturen/pakket-versturen/) en klik op "Verstuur direct online".

Stap 3: Selecteer de aangetekende verzendoptie

Op de verzendpagina kun je verschillende verzendopties vinden. Klik op de volgende optie:

Dit zijn de juiste afmetingen van onze pakketjes. Scroll vervolgens naar beneden en klik op de optie aangetekend en verzekerd (+€1,95).

De totaalprijs voor het pakket zou nu uit moeten komen op €8,90. 

Stap 4: Vul de verzendgegevens in

Nu is het tijd om de verzendgegevens in te vullen. Ons retour adres is:

Hooidrift BV
Hooidrift 142
3023 KW Rotterdam

LET OP: vermeld niet onze bedrijfsnaam De Goud Winkel op het pakketje. Onze bedrijfsnaam kan nogal uitnodigend zijn voor eventuele postbezorgers met verkeerde intenties. Controleer alle informatie zorgvuldig voordat je verdergaat, om ervoor te zorgen dat het pakketje naar de juiste bestemming wordt gestuurd.

Stap 5: Kies een afleveroptie

PostNL biedt verschillende afleveropties aan. Kies altijd de optie afleveren op huisadres aan. Dit zorgt ervoor dat het pakket naar onze winkel verstuurd wordt en niet naar een afleverpunt.

Stap 6: Betaal en print het verzendlabel

Op de volgende pagina krijg je een overzicht van de verzendkosten te zien. Controleer nogmaals alle gegevens en ga verder met de betaling. Zodra de betaling is voltooid, wordt het verzendlabel gegenereerd. Print dit label uit, want je hebt het nodig om op het pakketje te bevestigen. De retourkosten zijn altijd voor de klant zelf.

Stap 7: plak het label op het pakket

Plak het verzendlabel op je pakketje. Zorg ervoor dat de code niet om hoekjes gevouwen is.

Stap 8: breng het pakket naar een PostNL punt

De laatste stap is het wegbrengen van het pakketje. Op de website van (https://www.postnl.nl/locatiewijzer/) kun je in 1 oogopslag zien wat de dichtstbijzijnde PostNL afleverlocatie is. Voer je postcode in en je krijgt een overzicht van de locaties inclusief de openingstijden. Bij het afleveren van je pakketje ontvang je van de PostNL locatie een klein afleverbriefje. Bewaar deze goed; mocht er iets fout gaan tijdens het bezorgen van je retourzending dan heb je deze nodig.

Stap 9: afwachten :)

Heb je iets retour gestuurd en wens je het geld terug te ontvangen? Gemiddeld duurt het tussen de 1-2 dagen nadat het pakket bij ons is aangekomen voordat het geld weer op je rekening staat. Gaat het om een reparatie of een omruiling? Dan nemen wij als het pakket bij ons binnen is zo snel mogelijk contact op om alles te regelen.

Mocht er na het lezen van deze pagina nog iets onduidelijk zijn, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan per email ([email protected]) per Whatsapp (0626013680) of bellen naar 010-4782446. 

Klachten

"We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

De Goud Winkel 5 / 5 - 40 Reviews @ Webwinkelkeur